من تو را دو...دوستم داری؟

من تو را دو...دوستم داری؟

بایگانی
آخرین مطالب

بعد از مدت ها شعر نوشتم


اصلا ولش کن دل بکن از من برو هر جا که او...

این دل شده محبوبه ی شب های سرد و  برفیو 

بوی خوشش مانده حوالی خودش یخ کرده و 

بو می کشی اما نمی آید به جز سوز و... همین

بوی خوشش سوزی شده می سوزیو یخ میزنی

حرفی نمانده دل بکن از من برو هر جا که او...



البته یه سری ایراداتی داره

دارم روش کار میکنم

شایدم ادامش بدم

  • چشم به راه

نظرات  (۲)

به به :)
پاسخ:
ممنون از نگاهت :))
  • منتظر بارون
  • و هرکجا بروی آسمان همین رنگ است
    +
    تقدیرمان بوده که تنها مانده باشیم، هرچند که پاییز هم دستش دخیل است...

    پاسخ:
    گاهی تقدیر فقط یه قربانی میشه که همه چیو بیندازیم گردنش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی